autograf.hr

novinarstvo s potpisom

  • Naslovnica
  • Kolumne
    • 2. STRANA MOZGA
    • 45.PARALELA
    • ADVOCATA DIABOLI
    • ALLEGRO BARBARO
    • Arhiva – VRIJEME SUODGOVORNOSTI
    • A/TEOBLOGIJA
    • BALKANSKI AMBASADOR
    • BELEŽNICA
    • BEO DIJAGNOZE
    • BEZ ŠALABAHTERA
    • BEZIMENE PRIČE
    • BITI ILI NE BITI
    • BUDIMO PAMETNI
    • CITADELA
    • CRNA OFCA
    • CSI: MULTIPLEX
    • DEMOCROACIA
    • DISIDENCIA CONTROLADA
    • DRITO!
    • EJRENA
    • EKUMENA
    • FILIPIKE
    • ESHATON
    • GLOBALNI KAOS
    • HASHTAG BOSNA
    • HERETIČKI PABIRCI
    • HOMO VITRUVIUS
    • HORIZON CROATIA
    • IMAM PRAVO
    • IMPRESIJE I VARIJACIJE
    • INTER(N)ALIA
    • ISTOČNO OD RAJA
    • IŠAH
    • IZ PRIJESTOLNICE (KULTURE)
    • IZ ZEMLJE SNOVA
    • IZVJESNA ZAJEDNICA
    • KAVA BEZ ŠEĆERA
    • KNJIGE I DRUGI DOJMOVI
    • KONTRAPUNKT
    • KOZMOPOLITEIA
    • KULT NEREAGIRANJA
    • LJUBLJANSKI ZVON
    • LJUDSKO PRAVO
    • LJUTA PAPRIKA
    • MAŠKARADA
    • MILLENIUM
    • MNEMOZOFIJA
    • NA KAUČU
    • NA KRAJU PAMETI
    • NADA I ODGOVORNOST
    • (NE)MIRNA BOSNA
    • NEVINOST BEZ ZAŠTITE
    • NEZDRAVO DRUŠTVO
    • NIJE DA NIJE
    • NJEGOVIM STOPAMA
    • OBADANJA
    • OD KNJIGE DO KNJIGE
    • ODJECI VLADANJA
    • OKLOP OD PAPIRA
    • OPRAVDANO ODSUTAN
    • OPSERVATORIJ SARAJEVO
    • PANDECTA
    • PANORAMSKE PERSPEKTIVE
    • PARRHēSIA
    • PISMA S TREĆIĆA
    • PLUS ULTRA
    • POBRATIMSTVO LICA
    • POGLED S LIJEVA
    • POLITIKE SUOSJEĆANJA
    • POLUPJESNIK I BOLESNIK
    • POROK PRAVDE
    • PRAŠKA PRIZMA
    • PRAVIČNA BUDUĆNOST
    • PRESUMPCIJA UMNOSTI
    • PRIJE POVRATKA
    • PRODUŽECI
    • PROMETEJEVE FIGURE
    • QUIETA MOVERE
    • RAZUM I OSJEĆAJI
    • REALISTIČNA UTOPIJA
    • REI SOCIALIS
    • RELACIJE NEODREĐENOSTI
    • REVOLUCIJA NJEŽNOSTI
    • REZOVI I MIRENJA
    • ROGOBORENJA
    • ROMANIN PETERAC
    • RUBNI ZAPISI
    • RUTA BORISA PERIĆA
    • S PUPKA SVIJETA
    • SEL@M
    • SIZIFOVE POSLANICE
    • SJEĆANJA
    • SLOBODNI ZIDAR
    • SOFIJINA KATEDRA
    • SUBOTOM UZ KAVU
    • SUNCEM U ČELO
    • ŠTO ZNAM, TO I VIDIM
    • SVJEDOČANSTVO
    • SVJEDOK SVJETLA
    • SVJETLOPIS
    • TERRA SEXUALIS
    • UMJESTO ZABORAVA
    • UNDER COVER
    • USTAVNI REFLEKTOR
    • UVIK KONTRA
    • UZVODNO PLIVANJE
    • VITA CROATIVA
    • ŽIVJETI U HRVATSKOJ
    • VLAŠKA POSLA
    • VOANERGES
    • VRIJEME I VJEČNOST
    • ZIMSKO LJETOVANJE
    • ZLATNI REZ
    • ZONA SUMRAKA
  • OSVRT
  • ODJECI
  • INTERVJU
  • ORBI ET POPULIS
  • Kultura
    • BEZ RIJEČI
    • CSI: MULTIPLEX
    • CSI Vladimira C. Severa
    • DRITO!
    • EX LIBRIS D. PILSEL
    • ISTOČNO OD RAJA
    • KNJIGE I DRUGI DOJMOVI
    • KNJIŽEVNE PUZZLE
    • Moderna vremana info
    • OBAVEZNA LEKTIRA
    • OD KNJIGE DO KNJIGE
    • OGLEDI
    • RUTA BORISA PERIĆA
    • SCRIPTA MANENT
    • ZIMIN NOĆNI IZBOR
  • ABRAHAMOVA DJECA
  • FELJTON
  • Tko smo
    • O nama
    • Impressum
    • Kontakt
    • Etički kodeks
  • Prijava
Ukrajina zastava

UKRAJINA ČIM PRIJE U EUROPSKU UNIJU!!

EU zastava

Rade Šerbedžija: Zašto smo Lenka i ja napustili riječko sveučilište

Autor: Svjetlana Hribar / 03.03.2019. Leave a Comment

Rade Šerbedžija Foto: Bilet

Rade Šerbedžija
Foto: Bilet

(Opaska autorice i uredništva: Pošto je bez odjeka ostalo dodjeljivanje vrlo važne glumačke nagrade ”Mary Pickford” u Los Angelesu Radi Šerbedžiji, a s obzirom na činjenicu da su Lenka Udovički i Rade Šerbedžija napustili Studij glume kojeg su prije osam godina ustanovili na Sveučilištu u Rijeci, donosimo reakciju Rade Šerbedžije, to jest, njegov odgovor na upite autorice o događanjima posljednjih mjeseci).

Bez pravog odjeka u javnosti prošlog mjeseca ostala je vijest da je ovogodišnji dobitnik nagrade ”Mary Pickford”, koju već dvadeset i tri godine zaredom dodjeljuje Međunarodna novinarska akademija u Los Angelesu, naš proslavljeni glumac Rade Šerbedžija.

Pa i nakon svečanosti u hotelu Mondrian na Sunset Boulevardu, gdje je Šerbedžiji uručena ova značajna nagrada – a koju su prije njega primili velikani filma kao Rod Steiger, Alan J. Pakula, Ford Francis Coppola, Maximilian Schell, Karl Malden, Jodie Foster, Susan Sarandon, Michael York, Terence Stamp – hrvatski su mediji reagirali šutnjom.

Razmišljajući o tome do koje smo mjere spremni preuveličavati neke skromne dosege, a zanemarivati stvarne, postala sam svjesna kako je bez ikakvog odjeka prošao i važan događaj na riječkom Sveučilištu, gdje su Rade Šerbedžija i njegova supruga redateljica Lenka Udovički prije osam godina pokrenuli Studij glume i medija, a s početkom ove studijske godine – napustili svoj projekt.

Posljednjih godina živeći u Rijeci studenti su nam postali kao vlastita djeca. Zato se u ovom trenutku osjećamo kao roditelji koji nisu do kraja ispunili svoj zadatak. I dalje se viđamo s njima, pomažemo im savjetima iako nismo službeno njihovi nastavnici…
(Rade Šerbedžija)

Sav rad i entuzijazam nestao je preko noći, a da se nitko, baš nitko javno nije upitao: Zašto?

Zanimalo me što o tome kaže Rade Šerbedžija, trenutno u Los Angelesu!

Na moja pitanja o razlozima odustajanja od riječkog Studija glume, o dodjeli nagrade ”Mary Pickford” u Hollywoodu kao i tome što trenutno radi u Los Angelesu, a što priprema za ljetnu sezonu Ulyssesa – odgovorio mi je brzo. I u dahu. Prenosimo njegov odgovor:

”Lenka i ja smo s našom djecom došli u Rijeku prije osam godina na poziv tadašnjeg rektora Sveučilišta u Rijeci Pere Lučina da osnujemo Studij glume pri Sveučilištu. U skromnim uvjetima, jer nismo imali ni doličnih prostorija, ni nastavnog kadra, održavala su nas samo obećanja da će se stvari popraviti i srediti.

Međutim, godine su prolazile, a ništa od obećanog nije ispunjeno.

Doduše, postojao je projekt za izgradnju suvremenog Kulturnog centra na Kampusu, (na čijem smo završnom dijelu i aktivno sudjelovali predlažući neke promjene u projektu velike kazališne dvorane po uzoru na dvoranu ZKM-a, najboljeg suvremenog kazališta u Hrvatskoj), no na kraju se, u nedostatku novca za kulturu – odustalo od tog projekta.

Nastavili smo raditi u malim učionicama s užasnom akustikom i nedovoljnom veličinom za prave studentske vježbe, a ni jedno radno mjesto za stručne nastavnike scenskog govora i glume, koji su nam bili prijeko potrebni, nije otvoreno.

Rade Šerbedžija

Rade Šerbedžija

Unatoč svemu, zajedno s malobrojnom ali hrabrom nastavničkom ekipom, a uz svesrdnu pomoć vanjskih suradnika – Staše Zurovca, Valnee Žauhar i Nigela Osbornea – Lenka i ja smo uspjeli pokrenuti i održavati vrlo zanimljiv Studij glume, na kojemu se, između ostalog, predavao i scenski govor na engleskom jeziku!

Uspjeli smo, naime, dobiti pristanak velikog američkog profesora Arthura Lessaca da nam njegovi suradnici s američkih sveučilišta dolaze i uz skromne honorare održavaju nastavu za studente u Rijeci.

Prije tri godine priključeni smo Akademiji primijenjenih umjetnosti i to je na početku izgledala dobra zamisao! Tadašnji dekan Akademije prof. Josip Butković bio je zainteresiran da se problemi Studija glume počnu rješavati, ali nažalost, on je otišao u mirovinu, a naslijedila ga je izvjesna prof. Linardić, potpuno neupućena i nesposobna da razumije probleme našega Studija.

Osim toga pokazala se i nesklonom svemu onome kako smo Lenka i ja željeli voditi i uređivati taj studij. U našim nesporazumima s dotičnom dekanicom nismo dobili ni pravu podršku nove rektorice Snježane Prijić Samardžija i naše odustajanje od Studija glume na riječkom Sveučilištu – bilo je neminovno.

Žao nam je naših studenata s kojima smo lijepo radili i u tim neviđeno siromašnim uvjetima postizali i zavidne rezultate, ali u ime nekog morala i pravde nismo mogli pristati da primimo novu klasu studenata. To bismo već i ranije učinili, ali smo željeli da ova generacija naših studenata uspješno završi barem taj prvi stupanj od tri godine.

Uz baroknu dvoranu kazališta (gdje se za termine tuku i opera, i balet i dva dramska ansambla) Rijeka mora dobiti pravu kazališnu dvoranu za suvremene predstave. Sa zaprepaštenjem ponavljam da u projektu EPK za 2020. godinu nije predviđena ni izgradnja ni adaptacija nekog industrijskog prostora u kazališni

Valja reći da nismo dobili pravu  podršku ni od gradske uprave. Iako ne mogu reći da nam je gradonačelnik Vojko Obersnel bio nesklon, ali bilo je očito da nismo na listi njegovih prioriteta. Upućivao nas je na pročelnika Odjela za kulturu Ivana Šarara, koji baš i nije imao razumijevanja za naše probleme, a ni pravog interesa da nam pomogne. Njegovi prijedlozi za eventualne prostore gdje bi se mogla odvijati nastava glume – bili su potpuno neadekvatni.

Jedinu konkretnu pomoć dobili smo od župana Zlatka Komadine, koji je zajedno sa suradnicima (a i uz posredovanje tadašnjeg rektora Pere Lučina) uspio iz fonda Županije izdvojiti za Studij glume 200.000 kuna godišnje, bez kojih bi on već odavno bio ugašen.

Ali ono što je glavno pitanje Studija glume u Rijeci nije moje i Lenkino odustajanje od toga projekta, nego pitanje treba li Rijeci kao gradu profesionalna škola za kazališnu umjetnost?

Čini se da su ljudi koji rukovode kulturom grada zaključili da im takav studij ne treba, jer iziskuje nove troškove u situaciji kad novaca nema.

Sav novac s kojim oni u gradu raspolažu za kazališne aktivnosti odlazi u HNK Ivana pl. Zajca, koje je velika rupa bez dna. A neke mrvice se daju alternativnoj riječkoj sceni i amaterskim udrugama.

Nije ni vrijeme ni mjesto u ovom mom razmišljanju da govorim o problemima Kazališta u gradu Rijeci, ali je sasvim jasno da Rijeka – uz baroknu dvoranu kazališta (gdje se za termine tuku i opera, i balet i dva dramska ansambla) – mora dobiti pravu kazališnu dvoranu za suvremene predstave.

Glavno pitanje Studija glume u Rijeci nije moje i Lenkino odustajanje od toga projekta, nego pitanje treba li Rijeci kao gradu profesionalna škola za kazališnu umjetnost

I ovom prilikom sa zaprepaštenjem ponavljam ono što sam već javno rekao, a to je da u projektu EPK za 2020. godinu nije predviđena ni izgradnja ni adaptacija nekog industrijskog prostora u kazališni!

Od silnog novca koji će se utrošiti na Rijeku kao Europsku prijestolnicu kulture u 2020. godini nije predviđeno izdvajanje za jednu suvremenu kazališnu dvoranu, prostor za akademski teatar, kazalište koje će mladi ljudi praviti za mlade.

Činjenica je da je u toku osam godina Studij glume u Rijeci završilo više od 30 mladih umjetnika. Neki od njih uspješno surađuju i nastupaju u riječkom HNK-u, ali njima to za opstanak nije dovoljno!

Mnogi su i dalje željni posla, a upravo je projekt EPK bio prilika da se napravi nešto što će Rijeci ostati dugoročno. Ali interesa očito nema.

Pa ni uz činjenicu da naši studenti ovoga trenutka imaju na repertoaru desetak naslova. Neke od predstava uspješno su gostovale po europskim scenama i dobivale nagrade kao najbolje.

Ti mladi ljudi imaju pravo tražiti od grada u kom su studirali da im pruži priliku da pokažu što znaju. I da organiziraju svoj život u tom gradu. U protivnom će ga napustiti i potražiti posao negdje drugdje.

Rade Šerbedžija Foto: Pinterest

Rade Šerbedžija
Foto: Pinterest

Posljednjih godina živeći u Rijeci studenti su nam postali kao vlastita djeca. Zato se u ovom trenutku osjećamo kao roditelji koji nisu do kraja ispunili svoj zadatak. I dalje se viđamo s njima, pomažemo im savjetima iako nismo službeno njihovi nastavnici.

Često me i ljudi na ulici zaustave s pitanjem kada ću nešto odigrati u riječkom kazalištu. Ja se nasmijem i kažem da sam sad filmski glumac i da više nemam vremena za kazalište. Tako je najbolje. Zašto da objašnjavam banalne i provincijske razloge.

Kad se početkom svibnja iz Amerike vratim u Rijeku, počinjemo probe za ”Tko se boji Virginije Woolf”. Obožavam taj komad, a igrati s Katarinom Bistrović je pravi praznik za svakog glumca! Ta se prilika u životu ne propušta.

I Lenka je pristala da me još jednom podnosi u svojoj podjeli. Ha-ha-ha! Onaj mladi par će igrati naši studenti u alternaciji Nika Ivančić i Romina Tonković te Mario Jovev i Martin Grđan. Premijera će biti u Teatru Ulysses na Brijunima krajem srpnja.

Nakupilo se godina u mene i tijelo bi gotovo da se odmori. Ali srce i duša se još ne daju. Još uvijek sam u stanju da letim kao kralj Lear po onim zidinama Brijunske tvrđave. Još uvijek igram i Kreonta u Antigoni, još igram i tenis unatoč bolnim leđima i još lovim ribu s mojim Adijem u Puli.

I snimam.

Trenutno sam u Los Angelesu, gdje sam i primio nagradu ”Mary Pickford”, koju dodjeljuje International Press Academy.

Razmišljajući o tome do koje smo mjere spremni preuveličavati neke skromne dosege, a zanemarivati stvarne, postala sam svjesna kako je bez ikakvog odjeka prošao i važan događaj na riječkom Sveučilištu, gdje su Rade Šerbedžija i njegova supruga redateljica Lenka Udovički prije osam godina pokrenuli Studij glume i medija, a s početkom ove studijske godine – napustili svoj projekt

Sama ceremonija oko dodjele te nagrade nije glamurozna kao što su dodjele Oskara ili Golden Globea. To je mnogo skromnija priredba i ima neki gotovo intelektualni karakter. Na dodjeli su uglavnom bili novinari, članovi Borda i predstavnici  International Press Academy. Bilo je i poznatih gostiju kao na primjer glumica našeg porijekla Lolita Davidovic, pa zatim Rada Mitchel, Franco Nero i Philip Noyce, jedan od najpoznatijih američkih redatelja (s njim sam radio film ”The Saint” ). Od moje familije bila je samo Lenka koja me uvijek kada može prati na snimanjima ili dodjelama nagrada, koje u zadnje vrijeme, priznajem, primam širom svijeta.

U Los Angelesu sam počeo snimati drugu sezonu CBS-ove TV serije ”Strange Angel” u produkciji Ridleyja Scotta. Snimat ću do sredine svibnja, uglavnom u Los Angelesu i u Paramountovom studiju, ali kako serija ima mnogo likova i raznih događanja, tako imam i dosta slobodnog vremena.

Na moju veliku sreću ne snimam onaj tjedan kada je polufinale i finale Indian Wellsa, tako da idem gledati Novaka Đokovića i malo se družiti s njim. Otkako se vratio na šampionske staze nema mnogo vremena za prijatelje, sav je u nekom svom, nevjerojatnom filmu i siguran sam da će u sljedeće tri godine oboriti sve rekorde i postati najveći teniski šampion u svijetu.

Kad ne snimam, vozim bicikl po Santa Monici uz obalu oceana. Jedem uglavnom ribu i najviše posjećujem sushi restorane. Ne volim samome sebi kuhati. Tada se osjećam nekako izbjeglički i osamljeno.

Volim kuhati kada su sa mnom Lenka i djeca.

Rade Šerbedžija Foto: Jovica Drobnjak

Rade Šerbedžija
Foto: Jovica Drobnjak

Iznajmili smo lijepu kuću u Veniceu i osjećam se kao nekada kada sam ovdje živio. Volim Los Angeles zbog opuštenog stila života, zbog prekrasne klime, božanstvenih restorana i zbog nekog posebnog načina života. Možda zato što nema pravu gradsku atmosferu čovjek i ne osjeća onu gužvu, buku i vrevu kao u svim gradovima koji imaju više od milijun stanovnika.

Ja, eto zato, posebno volim i Rijeku, jer u njoj nalazim neki drugačiji način života negoli u Zagrebu ili u Beogradu. Osim toga, zaljubljen sam u Jadransko more, pa mi je i to jedna od stvari koje su u Rijeci sjajne.

Ima još jedna sličnost između Los Angelesa i Rijeke: Ti su gradovi, nekako sami od sebe, kozmopolitski. Kao da se tu čak i ljudi različitih političkih ili vjerskih uvjerenja ne gledaju poprijeko. U Los Angelesu nema rasnih segregacija. Doduše, ima krajeva grada gdje su vidljivi bijeda i siromaštvo, pa potpuno paradoksalno onda izgledaju sve te luksuzne vile nasuprot proleterskoj sirotinji.

Ponekad mislim da bi nova proleterska svjetska revolucija mogla početi baš ovdje, u Americi. Ali kad počne, bit će to mnogo žešće nego pojava ”žutih prsluka” u Parizu. Bit će to agresivna pobuna očajnika, ali po uzoru na filmove Mad Maxa, s potpuno apokaliptičnim, filmskim prizorima.

Želio bih da se varam u tim svojim pesimističnim predviđanjima. Ali kad nema smislene filozofije nove ljevice u svijetu, koja bi štitila i branila radnička prava, onda proleterskoj sirotinji preostaje jedino KAOS.

Ove me misli i nehotice vraćaju u našu hrvatsku stvarnost. Kakvo licemjerje i kakvo moralno posrnuće!

Sve, ama baš sve je korumpirano i devastirano.

Čitava ljevica predvođena slabašnim SDP-om tavori u nekoj svojoj, socijaldemokratskoj opozicionoj javnoj tribini na nivou bivšeg gradskoga Socijalističkog saveza

Ne postoji niti jedan pravi pokret ili osmišljena akcija iza koje se normalni ljudi mogu svrstati. Desnica je toliko zastarjela i konzervativna u idejama da ih samo neinventivna i provincijalno organizirana Crkva, predvođena zastarjelim Kaptolom, održava na životu i daje im pokriće kod zaslijepljenog naroda da ih vodi u neku ”austrougarsku” budućnost.

Pritom dodajem da se osim sluganskog statusa koji smo imali u toj austrougarskoj državnoj tvorevini ništa (od onih nekih dobrih carskih intervencija) u toj porobljenoj Hrvatskoj neće ponoviti! Mislim na izgradnju vodovoda, željeznica i elektrifikaciju naših tada zaostalih gradova i sela, što je sve za ono doba bilo revolucionarno!

Današnje investicije novih njemačko-austrijskih-englesko-američkih i ruskih gospodara uglavnom su projekti izrabljivanja prirodnih bogatstava i naše jeftine radne snage, kao što priliči politici krupnog i zastrašujućeg svjetskog kapitala koji nema ni malo milosti prema narodu i njegovima potrebama.

I što taj isti hrvatski narod može u novim okolnostima kad su njihovi politički zastupnici i VOĐE u bescjenje prodali našu zemlju, tvornice, državna poduzeća, banke i sve što se prodati dalo da bi neki pojedinci i malverzanti uživali u mrvicama s tog imperijalističkog i kapitalističkoga stola?!?

Hrvatski narod ponovo ”guta svoje suze, mračnu i gorku sol…”.

A što čini naša ljevica?

Staromodna, potrošena, zastrašena, međusobno posvađana i razjedinjena, politički nezrela i neodgovorna, do boli nemoćna.

Rade Šerbedžija Foto: AJB

Rade Šerbedžija
Foto: AJB

Čitava ljevica predvođena slabašnim SDP-om tavori u nekoj svojoj, socijaldemokratskoj opozicionoj javnoj tribini na nivou bivšeg gradskoga Socijalističkog saveza.

I nije Bernardić jedini kriv za to stanje. NE! To je zapravo pravo lice te partije koja se pretvorila u neko liberalno-demokratsko-demagoško društvo.

Naravno da postoje pojedinci koji svojim individualnim akcijama pokušavaju stvarati neko novo lice hrvatske ljevice! I naravno da ja navijam za njih! Ali je isto tako prirodno da ih ovaj naš proleterski narod u svom sljepilu i ne prepoznaje kao svoje moguće prave tribune.”

 

UKOLIKO VAM SE TEKST DOPADA I VOLITE NEZAVISNO I KVALITETNO NOVINARSTVO, VI MOŽETE PODRŽATI AUTOGRAF PA I NAJMANJOM MOGUĆOM UPLATOM NA NAŠ RAČUN, POZIVOM NA BROJ 060 800 333 ILI SLANJEM SMS PORUKE NA 647647 UZ KLJUČNU RIJEČ DEMOS. HVALA! ZA VIŠE INFORMACIJA KLIKNITE OVDJE.

Još tekstova ovog autora:

  • Treba li se radovati jačanju turizma u Rijeci?
  • Tinka Kalajžić i riječki gimnazijalci ne boje se migranata
  • U El Shattu se živjelo utopiju
  • Ljeto na Kantridi – festival na Morskom prascu
  • Spuštanjem glave pred agresijom, priznajemo pobjedu zla
  • Lennon: glad za suvremenom glazbom – paradnog je karaktera
  • ”Tok” – zagonetna umjetnička knjiga Nike Petković
  • Valter Dešpalj, jedinstveni glazbenik i sjajan čovjek
  • Ne znam jesu li gore vijesti iz zemlje ili svijeta!
  • GOTOVO JE! Neka nam dragi Bog pomogne…

» Svi tekstovi ovog autora

Share this:

  • LinkedIn
  • Facebook
  • Twitter
  • Print

Filed Under: INTERVJU Tagged With: Alan J. Pakula, Beograd, Brijuni, Ford Francis Coppola, Franco Nero, Hollywood, Ivan Šarar, Josip Butković, Katarina Bistrović Darvaš, Lenka Udovički, Letricija Linardić, Lolita Davidovic, Mario Jovev, Martin Grđan, Mary Pickford, Maximilian Schell, Michael York, Nigel Osborne, Nika Ivančić, Novak Đoković, Pero Lučin, Phillip Noyce, Rada Mitchel, Rade Šerbedžija, Rijeka, Rod Steiger, Romina Tonković, Santa Monica, Snježana Prijić Samardžija, Staša Zurovac, Sunset Boulevard, Teatar Ulysses, Valnea Žauhar, Vojko Obersnel, Zagreb, Zlatko Komadina

Leave a Reply Cancel reply

You must be logged in to post a comment.

DNEVNI TWEEt DRAGE PILSELA

MOLIMO VAS DA PODRŽITE AUTOGRAF UPLATOM PREKO PAYPAL-A:

ARHIVA – VRIJEME SUODGOVORNOSTI

VRIJEME SUODGOVORNOSTI - ostale emisije

Facebook

Facebook

Želite li primati naš newsletter?

Upišite svoj e-mail i pratite najnovije aktualnosti!

Postanite podupiratelj našega portala. Vi ste dokaz da možemo stvarati bolje društvo i da ponekad valja htjeti i nemoguće kako bismo dosegnuli moguće.

Molimo vas da pomognete Autograf.hr uplatom priloga na naš račun (kliknite ovdje).
Hvala vam!

VIDEO: VRIJEME SUODGOVORNOSTI

Drago Pilsel Argentinski roman

UPUTE

Pravila komentiranja
Pravila prenošenja sadržaja
Donacije i sponzorstva
Impressum
Kontakt

Copyright © 2023 | AUTOGRAF.HR | Izrada portala : Poslovna učionica d.o.o. | Tehnička podrška: 234 d.o.o. i Online Press d.o.o. | Log in

Mrežne stranice www.autograf.hr koriste kolačiće ("cookies") za napredniju funkcionalnost stranica, ugodnije posjetiteljevo iskustvo, te prikaza web bannera i drugih oglasa. Postavke korištenja kolačića možete kontrolirati i odrediti u vašem pregledniku mrežnih stranica ("web browser"). Ako se slažete s korištenjem kolačića na mrežnim stranicama www.autograf.hr molimo kliknite "Slažem se". Posjet i pregled mrežnih stranica na www.autograf.hr moguć je i bez korištenja kolačiča, no tada neće biti isporučene neke funkcionalnosti kojima kolačići upravljaju.
Slažem se
Polica privatnosti i kolačića

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT